آرشیو بهمن ماه 1399

آموزش بازاريابي اينترنتي

دو كلمه مهم در بلاگ نويسي ، متقاعد كردن و نوشتن مطالب تبليغاتي

۱۴ بازديد

تصور كنيد ... در پايان اين پست ، شما نويسنده موثرتري خواهيد بود ، همه به اين دليل است كه دو كلمه بسيار مهم را ياد گرفته ايد و دلايل خاص اين كه اين كلمات بسيار مهم هستند.

در واقع ، هر دو واژه را مي توان در جمله قبل ، همراه با نكات مربوط به اهميت آنها يافت.

گرفتيشون؟ در غير اين صورت ، به خواندن ادامه دهيد ، زيرا همه آشكار مي شوند.
مهمترين كلمه "شما" است

آيا جمله آغازين را قانع كننده دانستيد؟ اگر چنين است ، چرا؟

يا سوال بهتر اين است كه اولين جمله روي چه كسي متمركز شد؟

خوب ، بياييد اين را در نظر بگيريم. آيا پيش از اين كلمات "من" يا "من" در اين پست آمده است؟

مسلماً طنزآميز است كه رسانه اي كه در ابتدا به عنوان يك سكوي خودنويس روزنامه نويسي مورد استفاده قرار مي گرفت اكنون براي تأثيرگذار بودن بايد تمركز خود را بر روي خواننده بگذارد.

     اگر براي اهداف بازاريابي يا روابط عمومي وبلاگ نويسي مي كنيد ، هر پست بايد هدفمندانه نيازها و خواسته هاي ديگران را هدف قرار دهد.

شما فقط وقتي سود مي بريد كه خوانندگان اول سود ببرند

وقتي نوبت به نوشتن محتواي جذاب مي رسد ، "شما" قدرتمندترين كلمه در زبان انگليسي است ، زيرا مردم در نهايت علاقه مند به برآوردن نيازهاي خود هستند.

آن را امتحان كنيد ، و از نتايج حيرت زده خواهيد شد.
كلمه ديگر "به دليل" است

يكي از مهمترين ويژگيهاي محتواي قانع كننده و قانع كننده ويژگي است. هرچه فرد خاص تري باشيد ، امتيازات ، استدلال ها يا ميزان فروش شما معتبرتر است.

روش هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند در نوشتن شما خاص باشد. يكي از بهترين ها اين است كه به سادگي دليل بياوريد. و موثرترين كلمه انتقالي هنگام ارائه "دليل اينكه" چرا است.

همانطور كه دوست قديمي ما رابرت سيالديني گفته است ، قدرت دليل آن در واقع توسط روانشناس اجتماعي الن لانگر مستند شده است. لانگر در آنجا آزمايشي را انجام داد كه وي براي استفاده از دستگاه كپي خواست خط را قطع كند.

او سه روش مختلف پرسيدن را آزمايش كرد و نتايج را ثبت كرد:

ببخشيد من پنج صفحه دارم آيا مي توانم از دستگاه زيراكس استفاده كنم؟

60٪ گفتند خوب است.

ببخشيد من پنج صفحه دارم آيا مي توانم از دستگاه زيراكس استفاده كنم زيرا عجله دارم؟

94٪ گفتند خوب است.

به نظر مي رسد كه آوردن "دليل اينكه" چرا عجله دارم ، تأثير درخواست را بسيار افزايش داد.

اما اين شروع كننده است:

ببخشيد من پنج صفحه دارم آيا مي توانم از دستگاه زيراكس استفاده كنم زيرا مجبورم چند نسخه تهيه كنم؟

93٪ گفتند خوب است.

كلمه ماشه "زيرا" آنقدر قدرتمند است كه به نظر نمي رسيد مهم باشد كه "دليل" ارائه شده چيزي است كه شما انتظار داريد از يك كودك چهار ساله بشنويد.

در اظهارات خود مشخص باشيد و هميشه دليل آن را بيان كنيد ، مخصوصاً وقتي مي خواهيد مردم به نوعي اقدام كنند.

نه به اين دليل كه من چنين گفتم ، بلكه به اين دليل كه براي شما معجزه خواهد كرد.